Thursday 13 October 2011

Rupa2nya perfume tu sampel jer..huhu


Dalam entry ini saya ada bagitahu yang saya dapat perfume kan.. So minggu lepas kami sekeluarga balik kampung dekat Sg. Siput… Actually dah lama kami tak balik kampung.. Rasanya dah sebulan lebih..  Sambil2 jenguk family dekat kampung, boleh la saya ambik perfume sekali.. kiranya 2 in 1 lah..hihihi..



Ni la perfume yang saya dapat tu.. Kecil jer.. Hurmmm..rasanya yang ni sampel jer kot sebab botol perfume ni kecil jer..hihihi. Saya pun tak tahu macam mana boleh dapat sampel ni.. Rasanya saya tak pernah hantar apa2 maklumat or join apa2 pun untuk dapatkan sampel ni.. Saya tanya cik abang, tapi cik abang senyap jer..huhu 

Bukan apa, kalau nak tahu Cik Abang saya ni suka kalau dapat benda2 free ni dan tak mustahil la cik abang saya join atas nama saya.. kononnya nak cover la tu..hihih. Opss terpecah rahsia plak.. Sori sayang…;-) Nak tahu sekarang ni saya dah terikut2 jugak nak barang2 free ni..hahhaha..

Tak kisah la kan semua tu.. yang penting saya dah dapat pun sampel tu.. Wangi + lembut jer bau perfume ni.. dah selamat pun saya pakai pergi tabika…hahahah.. Lepas ni boleh lah saya beli perfume n, itu pun kalau cik abang izinkan... :-)

 

4 comments:

Queen of Roses said...

perfume jnis apa ni?

jamilahamzah said...

pasni bertambah wangi ler cikgu kita...

SeputihSalju said...

muahaha.... tp bdk2 tak puji pun ckgu wngi..hihihi

IntaNBerliaN said...

alamakkk kak ina baru perasan... hahahhah

actually kak ina yang tanya "perfume jnis apa ni?"... xsangka pulak id iti yang kua... hahhaha ni time kak ina kat kg la tu.. lupa nk tukar nick masa komen.. hihii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...