Tuesday 4 October 2011

Rezeki Bulan Oktober

Alhamdulillah rezeki menang Giveaway lagi.. Kali ini saya menang Anniversary Giveaway Azatiesayang. Actually saya tak tahu plak saya menang... Saya ada dekat tabika lagi taim tu.. Mujur biras saya Mama Idlan bagi mesej bagitahu yang saya dan biras saya lagi seorang iaitu Ibu Alisha menang... Mula2 saya ingat maybe saya menang "STRESS" Lucky Draw tu... Tapi rupanya ada yang terbaru lagi saya menang... Syukur... Kiranya ini merupakan kemenangan saya yang pertama di bulan Oktober...

Saya dapat hadiah Keychain lagi tau.. Tapi kali ini bentuk selipar plak... Comel jer..hihihi.. Boleh la gantung dekat beg baju Nurul...mueheheh...


* Ini la keychain bentuk selipar tu... Comel + Cantik.. ^_^  *

Thanks Kak Azatie dan tak lupa juga kepada biras saya Mama Idlan kerana sudi bagitahu saya pasal kemenangan ni..

 p/s : Nak tahu kepusan penuh?? klik sini yer...  :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...