Saturday 8 October 2011

Entry berjaya di Auto Publish kan...

Actually saya baru belajar bab2 auto publish ni.. Sebelum ni saya pernah buat tapi tak menjadi.. Entry saya tulis tu tak keluar... Kali pertama buat tak menjadi... So saya cuba buat lagi.. Kali ketiga buat baru la entry saya berjaya di auto publish kan.. Itu pun setelah di ubah pada bahagian masa tu.. Alhamdulillah... 

Saya ni jenis cepat sikit putus asa.. Kalau saya buat 2 or 3 kali tak berjaya terus saya tak nak buat dah.. Cik abang selalu tegur saya, tapi saya ni jenis tak makan saman.. Tetap jugak camtu...huhuhu.

Lepas ni boleh la saya tulis banyak2 pastu buat auto publish.. Bukan apa kadang2 saya sibuk sikit.. Tak sempat nak bukak blog dan buat entry.. So bila ada auto publish ni mudah la sikit kerja saya..hihihi. Pasni, bila bukak blog saya akan ada la entry setiap hari walaupun di auto publishkan... InsyaAllah...

1 comment:

IntaNBerliaN said...

k la tu dh pandai.. akk ina pun entry auto publish je.. janji ari2 ada entry.. br masyukkkkk... hihii

p/s : kalau nak berjaya jangan cepat putus asa (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...