Friday 14 October 2011

Dapat hadiah " Beg Comel " Dari Cheq Sue

Hadiah dah sampai.. Nak tahu dari siapa?? jeng..jeng.. Saya dapat hadiah ni dari Cheq Sue.. Actually hadiah ni dah sampai dari minggu lepas tapi saya tak sempat nak update dalam blog.. Sori ye Cheq Sue.. 

Saya dapat hadiah beg. Tapi saya tak pasti yang ni beg ker tak.. Hurmmm, Saya panggil beg comel jer la..hihihi. Beg ni kecil jer.. Tapi boleh letak macam2 tau... Lepas ni kalau pergi jalan2 malas bawak handbag, boleh lah guna beg comel ni...huhu. Thanks ye Cheq Sue sebab bagi hadiah beg comel ni... Saya suker sangat.. Lagi satu saya suka warna beg ni.. Merah + Hitam..

Belum bukak plastik lagi..

Ini lah beg comel yang saya dapat tu.. Cantik kan.. (",)

p/s : Hadiah ni saya dapat sebab menang "STRESS" Lucky Draw dari Cheq Sue

Thanks A Lot Ila CheqSue..

5 comments:

Nani said...

tahniah2!
nani pon baru dpt hadiah hri ni.. tpi bkn dri cheq sue lah! hoho~ ni entry dia.. jempot baca
http://litelitecra2y.blogspot.com/2011/10/yay-hadiah-shawl-dengan-brooch-handmade.html

IntaNBerliaN said...

comel je beg tu.. blh isi duit n hp kalu mls bwk handbag..hihii

SeputihSalju said...

maceh nani.. td akak dah baca entry nani.. best la dapt shawl.. tahniah untk nani jugak..pasni blh la begaya dgn shawl baru..hihihi


Kak ina dah dpt ker??rasanya kita menang skali kn??

Cheq Sue said...

alhamdulillah dah dapat...tinggal zarina aje lagi, tak tahu ke mana hadiahnya

SeputihSalju said...

eaker??ptt la kak ina xda publish kat blog..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...