Friday 21 October 2011

Cerita Nurul lagi... (^_^)

Hari ini saya nak cerita yang Nurul suka sangat isap jari dia.. Bukan setakat jari tapi semua lah yang ada depan Nurul mesti dia isap.. Orang tua2 cakap, kalau budak2 isap jari tandanya budak tu baik.. Tapi kalau semua benda dia isap tu macam mana plak ye??

Tapi Nurul ni cukup suka la isap ibu jari... Kalau kita tak sedar tu sampai tertido la Nurul ni isap ibu jari dia.. Saya ni suka tarik tangan Nurul taknak bagi dia isap.. Bila saya tarik belah kanan, dia masuk plak belah kiri... Bukan apa bila cium tangan Nurul, mesti ada bau masam.. Tapi saya suka plak bau masam tu..hahahha.

Isk2.. sedap sangat ker jari tu sayang???

dapat kertas plak..

yang ni toto Nurul..

baju pun jadi jugak..


Last sekali Nurul tertido sambil jari dalam mulut


Tapi bila tengok Nurul tido camni saya jadi kesian + sedih plak..sobsob..

3 comments:

IntaNBerliaN said...

wah.. nurul lg dasyat dr alisha.. alisha pun sm gak tapi xdalah smpai isap ibu jari.. hihii

IntaNBerliaN said...

wah.. nurul lg dasyat dr alisha.. alisha pun sm gak tapi xdalah smpai isap ibu jari.. hihii

SeputihSalju said...

tu la... nurul semua dia isap..tapi pling suka ibu jari la..hihih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...