Tuesday, 11 October 2011

Rezeki yang tak diduga..

Alhamdulillah.. Syukur, walaupun saya dah jarang join GA sekarang ni, tapi saya still dapat hadiah lagi.. Nak tahu tak dari siapa??nak la..nak la...hihihi. Ok lah straight to the point..Petang tadi saya ada bengkel pergigian untuk guru2 Tabika dan Prasekolah..

Dalam bengkel tu, kami dikehendaki menjawab soalan yang diberikan oleh Fasilitator... Soalannya dah la banyak, pastu jawapan plak hampir2 sama jer.. Tak tahu nak pilih mana satu.. Adusss.. Yang mana tahu tu saya jawab la.. Yang tak tahu tu, saya main hentam jer la..hahhahha..

Opss.. bukan tak tahu tapi dah lupa.. muehehheh. Tak sangka plak saya jawab semua betul tau dan saya di antara 5 orang yang menjawab semua soalan dengan betul.. Rasa macam tak percaya jer waktu urusetia sebut nama saya..

1 comment:

✿ Myra ✿ said...

hihihi..rezeki tu. tahniahhhh ;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...