Monday 19 September 2011

Dapat hadiah lagi.. :-)

Yeay2 dapat perfume.. Sukernya....hihihihi. Pagi tadi saya telefon mak kat kg. Saja bertanya khabar.. dah lama betul tak telefon mak.. Eala sekarang ni asyik sibuk keje jer. Nak telefon mak pun tak sempat..huhuhu. Dalam dok sembang2 tu saya tiba2 jer tanya kat mak..

Saya : Ada tak surat or apa2 barang yang orang dapat??
Mak : Ada..
Saya : Barang ker surat?? (dengan penuh excited ) hihihihi..
Mak : Barang.. karimah dapat perfume..


Happy giler bila tau saya dapat perfume...hahhaha, tapi sapa yang bagi ye??pelik la plak... ni yang tak sabar nak balik kg ni... Tak sabar nak jumpa mak, ayah n tangok hadiah yang saya dapat... hihihi.. so kalu nak tau sapa yang bagi perfume tu, kena la tungguuuuu...... hihihihi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...