Wednesday, 12 October 2011

Rezeki yang tak diduga


Syukur, Alhamdulillah saya dapat hadiah lagi.. Tapi bukan sebab menang GA ye.. ;-). Nak tahu tak siapa yang bagi?? nak la..nak la...hihihi. Ok lah straight to the point..Petang semalam saya ada bengkel pergigian untuk guru2 Tabika dan Prasekolah.. 

Dalam bengkel tu, kami diberikan ceramah tentang pergigian dan kami dikehendaki menjawab soalan yang diberikan oleh Fasilitator... Soalannya dah la banyak, pastu jawapan plak hampir2 sama jer.. Tak tahu nak pilih mana satu.. Adusss.. Yang mana tahu tu saya jawab la.. Yang tak tahu tu, saya main hentam jer la..hahhahha.. 

Opss.. bukan tak tahu tapi dah lupa.. muehehheh. Tak sangka plak saya jawab semua betul tau dan saya di antara 5 orang yang menjawab semua soalan dengan betul.. Rasa macam tak percaya jer waktu urusetia sebut nama saya..(",)

Saya dapat 4 jenis hadiah.. Ada buku nota, sapu tangan dan 2 jenis ubat gigi.. 1 untuk orang dewasa dan 1 lagi untuk kanak2.. Kebetulan ubat gigi dekat rumah saya dah nak habis, so tak payah la Cik Abang beli.. Dapat la jimat sikit..hihihihi

Ini la hadiah yang saya dapat.... (^_^)

3 comments:

IntaNBerliaN said...

hehhe k la tu.. jimat duit.. aman suka la tu.. hihii

Jaa said...

hehe...konfirm aman kata.. rajin2 ler pegi sana lagi..heheh

KaRiMaH said...

hihihi... bab2 free aman mmg suka.. bukan aman jer, saya pun dah terikut2 suka brg2 free ni...hahahhah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...