Friday, 21 November 2014

Berkongsi bulan kelahiran yang sama (^_^)

Nyah @ kakak saya yang sulung

 Kak Syikin a.k.a mak jang

Uhuk.. uhuk.. nih saya.. ekekeke

Kami 3 beradik berkongsi bulan kelahiran yang sama iaitu bulan NOVEMBER.. hehehe. saya 9hb Nov, Kak Syikin 18hb Nov dan Nyah @ kakak yang sulung dalam keluarga 19hb Nov.. bulan yang sama tapi berlainan tahun..hihihi.

Selamat Hari Lahir.. semoga kita dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik, semoga apa yang kita inginkan tercapai.. dengan IZIN ALLAH dan sentiasa di lindungi olehNYA... Amin Ya Rabbal Alamin...




Friday, 14 November 2014

Hebat tak saya??



Kalau ada yang blur, taim ni Nurul tengah dok dalam almari dengan muka tak bersalah langsung.. pastu dengan selamba sepahkan baju.. tapi pandai pulak sepahkan baju sendiri.. baju ibu dengan ayah tak di usiknya.. hahaha.

Sebenarnya saya ada tangkap beberapa keping lagi, kirannya lagi jelas kedudukan Nurul tapi bila tengok2 balik gambar saya tangkap tu saya rasa tak sesuai tunjuk dekat sini.. so tinggai ni je lah sekeping yang selamat untuk ditunjukkan.. jadilah kan dari takde langsung.. kihkih.




SeputihSalju : Nurul panjat masuk dalam almari tuh guna kerusi...



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...