Wednesday, 16 April 2014

Happy Birthday Cik Abang



Hari ini genap lah umur Cik Abe saya yang ke 29 tahun... dah tua dah pun..kikiki. Apa-apa pun isteri tersayang abang nih nak ucapkan Selamat Hari lahir ... semoga abang panjang umur, murah rezeki, diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa dilindungiNya.. Amin












 

Friday, 11 April 2014

Lagi 2 minggu je..

pejam celik... pejam celik tinggal 2 minggu je lagi saya akan menjalani praktikum.. alhamdulillah syukur, setakat ni semuanya berjalan dengan lancar.. harap-harap 2 minggu yang akan datang nih pun berjalan dengan baiknya.. Aminn..

Petang nih ingat nak bawak Nurul Afiqah pergi Taman Permainan.. Petang semalam saya bawak pergi Tabika excited pulak Nurul main Taman kat Tabika.. ajak balik taknak.. dengan kita2 pulak di ajak main sama..hahhaha.

Tapi best jugak dapat main.. terasa macam kanak-kanak kembali..huahuahua. opstt saya main buaian je tau.. (^_^)



Ok lah sampai sini dulu.. jumpa lagi di entry akan datang..






Muhasabah diri



Sumber : FB





SeputihSalju : Perkongsian bersama..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...