Friday, 7 October 2011

Isk2 anak ibu dah pandai pegang kaki la...

Actually 2 hari lepas Nurul dah pandai nak pegang kaki.. Tapi masa tu tak berjaya lagi... Mungkin silap teknik kot...hihihihi.. Lepas dari hari tu Nurul asyik nak pegang kaki jer.. Boleh dikatakan setiap masa mesti Nurul akan cuba nak pegang kaki dia.. Kadang2 bila tengok jadi seronok plak...hihihi.. 

Akhirnya semalam berjaya jugak Nurul pegang kaki dia...hihihi.. Walaupun terpaksa bengkokkan badan sikit..huhuhu.. Nak tahu, Nurul bila dah dapat pegang kaki dia tak nak lepas2 dah...hahhah.. Kadang2 tu sampai sengit2 badan.. hihihi.. Adoi.. Macam2 la anak ibu ni.. :-) Alhamdulillah, semakin hari Nurul banyak menunjukkan perkembangan yang menyeronokkan... 

* Mula2 pegang betis dulu *



* Pastu pegang KAKI plak... :-) *



p/s : Sekarang ni Nurul dah mula nak angkat punggung.. Tanda2 nak merangkak dah ke??

4 comments:

Jaa said...

wah, nurul dh pandai pegang kaki..hehehe...
ni yg x sabar nk balik kampung nih...

Nisa Greennnpanda said...

ei..comel2!! btw, Nurul nie dh brape bln eh?

IntaNBerliaN said...

nurul dah makin pandai.. hihiii cpt bjalan tau! main dgn kak alisha.. hihii

KaRiMaH said...

Nisa : Nurul baru 4 bulan lebih..

kak ja: harini boleh la jumpa.. tu pun kalau kak ja belum balik sg.petani..huhu

kak ina: nurul pun tak sabar nak main dengan kak alisha, tu yg semua benda nak wat cepat2..hihihi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...