Tuesday, 11 October 2011

Nurul dah pandai " Ketap Bibir "


Nurul dah pandai ketap bibir..hihihi. Kononnya muka geram la tu..hahaha.. Actually dari minggu lepas Nurul dah mula buat muka macam tu.. Tapi saya tak sempat nak tangkap gambar plak.. Isk rugi betul.. 
 
Tapi malam semalam, waktu Saya dan Cik Abang tengah main2 dengan Nurul, tiba2 Nurul buat muka geram dia tu lagi.. Saya pun apalagi cepat2 la tangkap gambar Nurul untuk buat kenangan.. Nanti bila Nurul dah besar boleh la saya tunjuk gambar tu..hihihi. 

Bila tengok Nurul buat muka camtu, saya plak naik geram. Rasa nak cubit2 jer pipi dia..hahhaha.. Hurmm, tiba2 plak blur.. Tak tahu nak cerita apa dah.. Kita layan jer lah gambar2 Nurul ni k.. (^_^)









5 comments:

IntaNBerliaN said...

mkin nurul besar makin nmpak iras aman.. ;-)

KaRiMaH said...

hurmmm...semua cakap camtu...huhuhu.

IntaNBerliaN said...

k la tu.. ank puan ikut muka ayah.. sejuk umah tangga... org tua2 ckpla... :-)

KaRiMaH said...

tapi bila dah ramai cakap mcm muka aman, rasa lain plak.. sobsob

IntaNBerliaN said...

rasa lain camne lak.. alaa xda pe la.. tunggula anak lelaki nanti mesti ikut muka karimah lak.. hihii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...