Thursday, 6 October 2011

Perkembangan terbaru Nurul

Sekarang ni Nurul dah pandai menggengam tau... Kalau sebelum ni Nurul dah boleh menggengam dah tapi sekejap jer... genggam2 sekejap pastu jatuh...huhu.. Tapi semalam saya saja2 la bagi Nurul pegang mainan dia... Terkejut saya Nurul dah boleh menggengam... Genggaman Nurul pun dah kuat... kiranya mainan Nurul tu tak jatuh la dari tangan dia.. hihihi..

Bukan setakat genggam tapi Nurul siap goncang2 lagi mainan tu...hihihi.. Eala mainan tu ada loceng dan bila goncang keluar la bunyi.. Suka betul Nurul...hahahha... Hurmm.. Dah makin pandai dah anak ibu ni!!.. :-)
 






* Siap pegang dua2 belah tangan tu.. ^_^ *



DATE : 05 OKTOBER 2011

2 comments:

IntaNBerliaN said...

okla tu.. nurul pun dh besar.. dh 4bln lebih.. skjap je kan.. cpt ms blalu

KaRiMaH said...

tu la.. rasa macam semalam jer baru lepas bersalin...huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...