Monday 3 October 2011

Dapat hadiah lagi..

Sampai jer rumah malam tadi saya nampak ada surat dalam peti surat.. Pelik plak siapa la yang bagi... Sekali tengok dekat sampul tu ada nama saya... Sukernya... Rasa nak meloncat jer... Tapi ada plak jiran sebelah rumah ni tengah menyembang dengan kawan dia...huhuhu.. Letak jer semua barang2 dalam rumah terus bukak sampul surat tu.. Excited giler... hahahah.. Kebetulan Nurul tengah tidur, boleh la saya tengok hadiah yang saya dapat tu..hihihi.. Hadiah ni saya terima hari jumaat yang lepas... Taim tu saya dah balik Kampung Cik Abang... Sebaik tak hilang or basah... Nak tahu saya dapat apa?? Mestilah la kan..:-)





Ini la yang saya dapat.... Saya dapat Keychain dan FM... Saya suker sangat..  Nanti keychain tu boleh la saya gantung dekat beg.. Fm tu plak dah selamat saya lekat dekat peti ais... hihihihi.

Oh ya lupa plak nak bagitahu... Hadiah ini saya dapat dari Sjb @ Sjb -myphotopage.com .Thanks ye Sjb.. Saya suker hadiah ini... Ini merupakan kemenangan saya yang pertama sejak join GA dan Lucky Draw ni.. ;-)

4 comments:

IntaNBerliaN said...

hihii nak mlompat ek.. hihii mmgla.. mula2 dpt adiah rasa gitu kan.. :-)

SeputihSalju said...

muahahha... tu la pasal.. excited giler.. macam2 budak plak....hahhahaha

Nurul Ain said...

mmg seronok kalau dpt hadiah kan..Gadis dpt merasakan nyer..hihihi...

=)

SeputihSalju said...

hihihi.. lagipun dan besar ni jarang dah dapat hadiah, kecuali kalau hari2 penting.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...