Monday, 19 December 2011

Haaa.... anak ibu buat apa tu???

Pagi tadi tengah saya dok sibuk2 dekat dapur... Tiba2 saya dengar bunyi dekat ruang depan rumah saya.. dok fikir jugak bunyi apa tu... setahu saya Nurul tengah tidur.. Takkan plak dah bagun... Tapi dia buat apa plak..... Hurmmmm.

Saya pun pergi la jenguk.... Nak tahu saya nampak apa??



 Ini la yang saya nampak.... Memang betul Nurul dah bangun dan tengah dok kusyuk tekan2 keyboard....



Bukan setakat tekan, Nurul dok ketuk2 plak laptop saya ni.... Pastu nak tahu dia buat apa??



Habis dia tolak laptop saya tu jatuh atas lantai... Uwaaaa.. habis la laptop ibu tu sayang.... Nanti ibu takleh nak berblog & berfacebuk dah...hhehehe.. :p.


 Last sekali, pose terakhir Nurul sambil buat muka tak bersalah... hahaha.. Sebelum Nurul buat benda lain baik saya angkat dia.....huhuhu.



11 comments:

fieda said...

hehehe...tgk tu nurul pun dah minat jgk kat laptop...bdk2 skrg pandai btul kan..

IntaNBerliaN said...

hihii nurul nk laptop jugak cam kak alisha la ibu... hihii

nurul dah leh merangkak ke ni

Fieda said...

cute je men laptop ye..hehhe..tlg update blog tuk ibu ek...

Jaa said...

wah, nurul pun dh pandai berblogging...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

jangan tinggal dia sorang2 ngan lappy harus arwah lappy tu lepas di KERJAKAN hikhihik

SeputihSalju said...

kak fieda :btl tu kak fieda.. budak2 sekarang ni dah canggih..tak mcm kita dulu..

kak ina: hahaha.. tgk la kalu dia berkenan jugk kena la beli satu... * blh pinjam kak alisha punya tak??* hehehe

kak fieda : tlg linkupkan ada la kak..heheheh

kak ja : nurul belajar dgn ibu dia..hahahah

btl tu.. skrg ni takleh tinggal2 dah.. bhya.. :-)

bella luna said...

hehe, budak berminda IT lahir, bangun2 kerjakan laptop, bukan cam dak2 dulu, bgn2 nangis mintak susu, hehe

QASEHNYA RANIA said...

nurul nak buat acc fb n bolg juga la ibu =)

Nisa Greennnpanda said...

wah...Nurul nk jd blogger cam ibu die kot, hehe...

btw, felt craft bntuk bunga tue rm1.50 satu.. Karimah leh tgk sni kat minat.. ^_^
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.147078105391856.22201.100002690023621&type=1

Dalila Hamid said...

asyik sampai ke atas laptop.... hhe... dela tag sini.. joint la kalau sudi :)

Cik Jingga said...

brutal betul nurul..hehehe.comel..umor berapa?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...