Thursday 29 December 2011

Rezeki akhir tahun..

Alhamdulillah... ada juga rezeki saya menang GA... Kali ini saya menang Korean Giveaway anjuran Kak Nureen.. 

Nombor bertuah saya... No 47....


Ini la hadiah yang bakal saya dapat.... Kalau tak salah saya hadiah ni FM kot... Tapi yang pasti Made in Korea k... hehehhe.. tak dapat pergi Korea, dapat hadiah dari Korea pun jadi lah... hahahha...

Terima kasih Kak Nureen sebab sudi anjurkan GA ni... Ohya Kak Nureen ni pun suka join CGL jugak tau... Banyak jugak CGL yang Kak Nureen join.... Kiranya satu geng la kita...hehhehe... Tak lupa jugak terima kasih iyou sebab sudi inform pasal kemenangan saya ni...


Thanks A Lot!!!

Nak tengok keptusan penuh..... klik SINI ye...

7 comments:

Unknown said...

congrate ! =)

iyou said...

sama-sama ^^

Nisa Greennnpanda said...

wah..comelny FM tue.. ^_^
congrats dear..

jamilahamzah said...

wah, tahniah.. k.ja jugak yg belum ada erzeki akhir tahun lagi..hehe

Tie HT said...

best nye selalu menang GA.. :)

dalila said...

wah menang hadiah!! .. tahniah

IntaNBerliaN said...

tahniah.. rejeki tu.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...