Friday, 30 December 2011

Petang ni kami balik kampung.... Yaaahhhooooooo!!!!!

Tak sabar rasanya nak balik kampung kat Sg Siput....... Rindunya dekat Mak dan Ayah.. Selalu kami berbual dekat telefon jer... tapi hari ni dapat jumpa.... :-)

Minggu lepas kami sekeluarga dah balik kampung Cik Abang dekat Parit Buntar... So minggu ni kami balik plak kampung saya.... Baru la adil... kan Cik Abang kan....hehehhe.. :p 

* Inilah rumah mak n ayah saya..... Rumah kampung jer *

Sebenarnya mood nak menulis dah kurang sikit....hehehe. Tak sabar nak tunggu Cik Abang balik.....huhuhu.. Ok lah sampai sini dulu ye... 

Seputihsalju : Pada siapa2 yang balik kampung jugak semoga semuanya selamat sampai.... berhati2 di jalan raya... Sayangi lah insan2 yang tersayang... pandu cermat jiwa selamat.... Perghhh cam iklan dalam tb plak....hehheh.. 

PEACE !!!

6 comments:

Dalila Hamid said...

wah bestnya dpt blik kg!

Masya said...

selamat pulang kekampung, moga perjalanan berjalan lancar.. amin...

Jaa said...

ala, nak balik jugak..huhu...

sebenarnya k.ja rancang nk p umah korang.. x berkesempatan jugak la nampaknya..xpela... pa2 pun selamat bercuti..hati2 blk kg tu... kirim salam kt family...

IntaNBerliaN said...

yahooooo kak ina dah ada dkt kg... muahaha

SeputihSalju said...

k.dela jom la blik kg samer...hehehe

thanks masya.Amin.. Moga semuanya selamat...

eaker??ala... Xpalah nnti bila senang2 k.ja dtg ye.. insyaAllah.. Aminnnn..

Kak ina lg cepat....hahahha, apa2 pun selamat bercuti ye... :-)

Qaseh said...

org sg siput ke? dekat la dgn kampung teman.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...