Saturday, 31 December 2011

Kami jalan2 di Teluk Batik (^_^)

Kami jalan2 dekat Teluk batik ni dah lama dah tapi saya tak sempat nak godek2 kamera ni nak ambik gambar...huhu.. Kami tak plan pun nak pergi sini. Kebetulan, kami nak beli barang2 dapur sikit dekat Manjung.... Dekat Manjung banyak pilihan sikit berbanding Teluk Intan... So dah alang2 sampai Manjung tu, Cik Abang ajak la jalan2 kat sini...

Sebenarnya saya 1st time datang Teluk Batik ni... Pada saya tempat ni cantik, pantainya pun bersih jer... Sesuai la untuk ibu bapa yang nak bawak anak2 jalan2 or berkelah... Taim kami datang tu punya la ramai orang... Eala kan taim cuti sekolah... Masing2 ambik peluang ni bawak family jalan2....

Ok lah, jom la layan gambar2 kami dekat Teluk batik ni.... Tak banyak pun gambar yang kami ambik tapi boleh la nak buat kenangan... :-)

* Saya & Nurul *




* Cik Abang & Nurul *
 




Banyak gambar Saya dan Nurul jer sebab Cik Abang tukang ambik gambar....hehhehe...

Seputihsalju : yang ni entry auto publish ye... 

3 comments:

Tihara said...

cantik blog ni.ada ros petal..syiok ahh gi jln2 makn angin :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

masa kecik2 dulu selalu mandi kat sini.. dah beranak pinak ne belum penah jejak lagi...

IntaNBerliaN said...

gambar yang no 2 dari atas tu.. muka nurul mmg sbijik muka aman... makin besar makin nampak ikut ayah dia... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...