Thursday, 8 December 2011

Kami di KLCC (^_^)

First time masuk KLCC... hehehe 


Punya la ramai orang dekat KLCC ni..


Sebenarnya kami nak masuk Petrosains ni.. Tapi tak dapat plak coz tiket dah habis... Isk kecewa betul..  Yang paling kecewa cik abang saya la... * Siap cakap kat saya lagi nanti tahun depan buat la lawatan dekat sini...hehehhe.. Saya tanya kenapa??nak ikut ker??.. Cik Abang senyum jer.... hehehe..* 
Ok jugak kan bawak kanak2 tabika datang sini... (",)


Tak dapat masuk, dapat bergambar depan pintu masuk Petrosains pun jadi lah...hahahha


  bergambar dengan adik ipar...


 Sempat bergambar di tasik dengan mak mentua saya... Taim ni dah nak hujan... Kalau tak boleh jalan2 dekat sekitar tasik tu...

Last sekali saya bergambar dengan....
\/
\/
\/
\/
\/

biras saya a.k.a  Mama Idlan...

Thanks a lot coz bagi kami tinggal umah kak ja... Lain kali boleh la kami datang lagi...mueheheh..

p/s : bila nak datang umah kami plak??? heheheh

7 comments:

IntaNBerliaN said...

x g aquaria ke... msk sana pun best tau..

p/s : kak ina amik slide show tu dkt tenet tp x ingat kat mana sbb dh lama..

Dalila Hamid said...

tentu seronok dpt bwa family jalan2 begini......

Nisa Greennnpanda said...

wah..jln2 gi KLCC, xajakpun, hehe..
xpe la, lain kli dtg la awal2 sket, kn?

owh, tido kat umah Jaa eh? bestnye kuar ngan famly ye..

fieda said...

wah..bestnyer jalan2...

kak fieda menang ga pangkor tu gak..tp tak dapat lagi hadiah...

SeputihSalju said...

tak g pun sna kak.. dgr kta best tp mhl sikit dr petrosains...hihi

sekali skala kak dela..hihi

haah tido umah k.ja.. jrng pun dpt jln2 ni nisa, kebetulan ada kat k.l n ada masa.. tu yg jln2.. :-)

eaker??samala gn sy kak feida.. tak dpt hdiah lagi.. tgh menunggu ni..hihihi

Jaa said...

hehee...dtgla lagi...jgn malu2.. ntah bila la dapat pi jenguk umah baru karimah...

SeputihSalju said...

nnti bila senang2 kak ja dtg la... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...