Monday, 5 December 2011

Nurul dah tumbuh gigi...

Semalam waktu nurul tengah nganga mulut dia saya ternampak ada benda putih dekat gusi dia..  Dalam hati dah risau dah.. takot nurul ni makan tisu or kertas ker..  

Bila saya nak ambil jer benda tu tiba2 saya rasa bahagian tu keras... Saya pun tengok2 lagi dekat gusi Nurul tu... Nak tengok benda apa yang keras tu... Sekali saya tengok benda putih tu sebenarnya gigi Nurul nak tumbuh.. Mula2 tak percaya jugak, tapi bila saya perhati betul2 memang betul lah ada gigi nak tumbuh.. Saya pun apalagi cepat2 bagitahu cik abang pasal benda ni..hehehe

Patut la cik abang ada bagitahu yang hidung dia terasa pedih lepas Nurul gigit... Rupa2nya taim tu gigi Nurul dah tumbuh.. Cuma kami berdua jer tak perasan..




p/s : Baru saya teringat, Agaknya semingu dua ni Nurul meragam sebab sakit nak tumbuh gigi... Kesiannya anak ibu ni....

4 comments:

Nisa Greennnpanda said...

wah..dh tumbuh gigi eh.. Hannah dlu2 lmbat gile tumbuh gigi die, hehe..

IntaNBerliaN said...

lps ni blhla nurul demand xnk mkn bubur.. nk mkn ayam kfc.. hihii

Jaa said...

yeay...nurul dh ada gigi...

Dalila Hamid said...

setahu dela budak2 nk tumbuh gigi mcm2 ragam... mungkin x selesa kot...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...