Tuesday 17 June 2014

Kek Minyak yang lembut + gebu (^_^)

Pertama kali dalam sejarah saya buat kek.. bangga pun ada, malu pun ada.. hehehe. Opstt bukan sebelum2 nih saya tak pernah buat.. pernah buat tapi buat sama2 dengan kakak saya.. saya nih just tolong2 je lah.. Tapi kali nih 100 % air tangan saya okay... Macam mana lah tak bangga.. ekekekek. Pada orang lain buat kek nih kira kacang je.. tapi bagi saya susah jugak..heheheh. Tapi demi orang2 yang tersayang semua tu saya ketepikan.. Cewahh, ayat.. muahahaha. 

Saya baru-baru belajar buat.. bukan pandai sangat pun.. Tapi hasilnya.. Ya Allah sedapnya.. lembut je tau.. Saya ambik rezepi nih dari Group Resepi & Masakan dekat FB.. Tak ingat dah siapa yang bagi.. pada hamba Allah yang kongsi resepi nih.. harap di halalkan ye.. (^_^)






Ini lah hasilnya.. tayang sekeping gambar kek buatan tuan blog... hihihi. gambar kek dah di potong takde.. tuan blog excited sampai terlupa nak tangkap pulak.. Adehh, rugi2..



SeputihSalju : Saya pakai blender je nak blend semua bahan2 tuh.. dekat rumah takde alat2 buat kek pun.. hihihi. Tapi itu semua takde hal lah.. gunakan je lah kemudahan yang ada.. jangan nak pening2 kepala pikir tu takde, ni takde... Okay ?? Kasi semangat sikit dekat kawan2 semua + diri sendiri jugak.. hihihi. (",)







1 comment:

jamilahamzah said...

wah, i jeles...haha.. bila2 nk try buat pun tak tau...karimah, ovelate tu apa?

p.s: cantik tulisan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...