Friday, 20 June 2014

Baucer Buku 1 Malaysia

Sebenarnya dah lama dah saya dapat baucer buku.. Masa bulan Mac dulu.. Alhamdulillah, pemberian baucer buku nih banyak membantu saya.. tambah-tambah saya tengah praktikum taim tuh.. Baucer buku kali nih saya beli ink printer ( 2 kotak ), kertas A4 2 rim ( dah pakai 1 rim ), mouse komputer sebab yang lama dah rosak, buku cerita dan tak lupa jugak Novel.. hehehe. Kali ni saya tak beli alat tulis sebab rasanya benda yang tersenarai dekat atas tuh lagi penting.. lagi pun stok alat tulis macam pen, pensil warna ada lagi.. tak menahan alat tulis pun ada stok.. hahaha.

Jom tengok barang-barang yang beli.. Kalau tak letak gambar rasa macam kurang pulak entry saya.. ekekeke.

( Khas untuk Nurul )

 Saya beli 2 buah buku cerita.. Sang Jumbo menjadi Raja Rimba dan Sang Jerung yang angkuh.. Kedua-dua buku nih kulit keras tau.. saya saja beli yang kulit keras supaya tak mudah koyak.. heheheh. Konon-konon rancang sebelum Nurul tidur saya nak bacakan dulu buku cerita.. Rancangan dah ada.. Tapi belum terlaksana lagi.. hihihi. Erkk, jangan terbalik sudah lah.. Nurul pulak yang baca dekat ibu.. hahahaha.

Saya beli jugak buku yang bertajuk Koleksi Kisah-kisah Nabi dan Rasul.. saya berkenan beli buku-buku kisah nabi nih.. Ada banyak siri buku nih.. saya punya tak pasti pulak siri ke berapa.. Ohya nak bagitau jugak.. gambar-gambar dalam semua buku nih cantik-cantik.. macam gambar real je..


( Khas untuk Ibu )

Untuk ibu mestilah ada jugak.. ibu tak sah kalau tak beli Novel.. Kali ni saya beli Novel Kasih antara kita... Belum bukak + baca lagi.. nanti-nanti lah baru baca.. hihihi.

 

Yang paling penting barang-barang untuk saya praktikum..

Beli 2 tapi tinggal 1 rim je lagi..

Mouse

Ink Printer..
saya beli 2 kotak ink perinter.. Dua-dua kotak dah bukak, 1 kotak dah habis guna, 1 kotak lagi tinggal separuh.. saya beli yang combo pack punya sebab dapat murah sikit..hehehe. Kalau beli satu-satu mahal.. (^_^)




Terima Kasih di atas pemberian Baucer Buku 1 Malaysia nih.. Memang berbaloi-baloi + dapat meringankan beban pelajar.. pada pelajar, gunakan lah baucer buku nih dengan sebaik mungkin okay..





3 comments:

Haslinda Hassan Ali said...

wah byk nya shopping

ikhwan yusuff said...

wah banyak ya memborong..hihihiih....dah lama habis voucher ni..:DD

QasehnyaRania said...

alhamdulillah byk manfaatnya kan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...