Friday, 27 June 2014

Aksi berani Nurul..

Berani sangat sampai Ibu tengok pun takut.. tapi dalam takut-takut tu sempat lagi snap gambar.. hehehe. Ohya jangan pulak ingat kami biar je Nurul tau.. Cik Abang ada je dekat-dekat Nurul tuh.. (^_^)


 Panjang akaiii..  tak boleh cara tuh Nurul try duduk pulak..hehehhe.


Last-last Cik Abang yang tolong hulurkan pelampung.. jenuh nak ambik tak boleh-boleh.. hehehe. tengok lah ke hulu ke hilir dok pegang pelampung.. pakainya boleh bilang berapa kali.. isk2..



Posing dulu... belakang Nurul tu lah bilik kami sewa..dekat sangat dengan kolam.. keluar je nampak kolam.. tu yang kalau boleh budak panjang akaii ni 24 jam nak mandi kolam.. hahahah


Ok lah.. saya masuk dulu ye.. heheheh. (^_^)



2 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

bestnnya bilik depan kolam renang...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Seronok nya pi bercuti..
Selamat Menyambut Ramadhan sis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...