Monday, 16 June 2014

Pangkor Bay View Beach Resort

Dekat Pulau Pangkor kami menginap di sini...

 

 Kenapa kami pilih sini?? sebabnya ada kolam renang + dekat dengan pantai.. hahahaha. Memang dah plan awal-awal kalau jadi pergi kami nak book hotel yang ada kolam renang.. bagi puas sikit budak comel nih mandi.. 

Alhamdulillah rezeki Nurul sebab kami dapat betul-betul bersebelahan dengan kolam renang tau.. kirannya keluar je bilik terus nampak kolam renang.. muehehehe. (^_^)


Tayang 1 je gambar kolam renang.. nampak tak kat hujung tu ada 2 orang tengah mandi.. siapa lagi kalau bukan Cik Abang dan Nurul.. sakan betul diorang mandi.. hehehehe.

Oh ya terlupa pulak nak bagitahu hotel ni ada 2 tingkat tau.. tingkat bawah dan atas berlainan harga.. yang bawah mahal sikit berbanding dengan yang atas.. Tapi harga saya boleh pulak terlupa.. Kalau tak silap saya lah RM 130 semalam.. kami menginap dekat sini 3 hari 2 malam.. so total RM 260.
(Sori kalau tersilap.. nak tahu harga sebenar boleh telefon je terus.. nombor telefon seperti dalam gambar di atas )

Tak lengkap pulak entry kalau tak tayang gambar Nurul yang comel..
rambut mantain je lurus.. tak terjejas langsung.. hihihi

Opsttt.. gambar dekat kolam renang takde yang sesuai.. so gambar dekat pantai pun boleh lah ye.. ekekeke. (^_^)




 

3 comments:

IntaNBerliaN said...

hotel yg kami duduk dulu.. hihii samala, kak ina pilih hotel ni pun sbb ada kolam renang.. heheh

Mama Idlan Irsyad said...

dh lama x tidur hotel..huhu...

Masya said...

seronoknya bercuti ke pangkor yer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...