Tuesday, 17 June 2014

Aksi spontan Nurul..

Aksi spontan Nurul yang buat ibu malu... muehehehe.. Waktu tengah masak tadi tiba-tiba teringat kenangan kat Pulau Pangkor.. hehehhe. Terus capai laptop taip.. bukan apa takut terlupa. hihi. Ini citer hari kedua kami kat Pulau Pangkor.. sebelah pagi.. Kami 3 beranak nak pergi mandi kat pantai tapi Cik Abang berhenti sekejap dekat receptionist nak tanya pasal sewa motor.. sebab kami plan petang tuh nak bawak Nurul jalan2 naik motor.. lepas tanya tuh, Cik Abang jalan menuju kami.. Cik Abang berjalan sebelah saya.. kiranya saya di tengah-tengah di antara Nurul dan Cik Abang.. 

Tiba-tiba Nurul cakap jap..jap @ kejap.. pastu laju je Nurul surah Cik Abang pegang tangan saya.. yang ayah ni ikut je lah cakap anak.. Cik Abang pegang sekejap je pastu tangan kami berdua terlepas.. Nurul ni boleh pulak perasan tau, pastu dia berhenti lagi sekali pastu dok cakap-cakap kat kami suruh pegang tangan.. serius malu pulak taim tu.. terasa macam berjalan berdua je dan bukan bertiga.. muahahha.

Memang dah jadi kebiasaan pun kalau berjalan memang kami akan pegang tangan Nurul.. Tapi Nurul kat tengah-tengah.. Tak sangka bila saya kat tengah Nurul akan buat macam tuh jugak.. Dah terbiasa macam tu lah jadinya kan.. Bila ingat-ingat balik kenangan tuh buat saya tersenyum sorang-sorang..ekekekek..






Kasi tunjuk sikit gambar budak bijak nih... (^_^)





1 comment:

Mama Idlan Irsyad said...

hahaha.. pandai nurul suruh ibu dan ayah romantik2 sikit..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...