Wednesday, 18 June 2014

Masam tapi Wangi... hihihi

Selain gambar, baju Nurul lah peneman saya ketika di Maktab.. Tiap-tiap malam sebelum tidur kompem cium dulu baju Nurul.. hehehe. Saya suka ambik baju yang Nurul dah pakai.. Sebab nak ada bau Nurul.. hihihi. Bila cium terasa je masam.. ala masam sebab peluh.. Tapi dalam masam-masam tu terselit wanginya.. budak belum ada dosa lagi.. kalau baju kita yang dewasa nih.. Adehhh.. boleh pening kalau simpan lama-lama.. hahahhah.

Baju Nurul nih kalau sebulan saya duduk kat Maktab sebulan jugak lah tak berbasuh.. hahahaha.. bukan apa kalau basuh hilang lah dah bau Nurul.. Ermmm tapi lama-lama tetap jugak hilang bau Nurul..ekekeke. Tapi takpe lah dah takde bau pun.. boleh buat peluk pulak.. nak peluk Nurul tak dapat so peluk baju je lah..muehehe









2 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

haha, dahsyat gak karimah yer...

QasehnyaRania said...

baju cik abe xbawa ke. hihi
sebut pasai ni kan.nak tau, sy pon pernah x basuh baju bb yg last saya jaga dlu.
punya la sayang kat dia.. klau rindu dok peluk cium bju tu je.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...