Saturday 14 June 2014

Bertambah lagi koleksi Tudung AIDIJUMA saya (^_^)

Ni citer lama ye.. sebelum saya pergi maktab.. so boleh agak la ye berapa lama terperap dalam draft.. hehehehe. Takleh nak publish lagi sebab gambar dok ada dalam handphone cik abang.. Sebenarnya saya ada buat entry, nak tanya kawan-kawan semua dekat mana ada jual tudung AIDIJUMA.. kot-kot lah ada stokis dia area Ipoh dan Taiping.. Eala, bila kita beli kat kedai lagi puas hati kan sebab dapat pilih sendiri.. lagipun boleh dapat harga murah sikit.. muahahaha.

Belum sempat saya publish entry tu.. saya dapat komen dari IntaNBerliaN a.k.a Kak Ina dekat entry ini.. Kak Ina bagitahu dekat Mydin, Ipoh ada kedai jual Tudung AIDIJUMA.. Sebelum-sebelum nih saya dah pernah pergi Mydin Ipoh nih.. Tapi tak perasan pulak ada kedai jual tudung AIDIJUMA.. hehehe. Thanks ye Kak Ina bagitahu saya.. so hasil dari info Kak Ina tuh sempat lah saya menambah koleksi tudung AIDIJUMA saya.. hehehehe.


beli tak banyak pun.. 2 helai je.. hihihi.






SeputihSalju : entry pertanyaan tu kira batal la ye sebab saya dah dapat jawapan dah.. heheheh



SeputihSalju : Thanks a lot Kak Ina.. (^_^)







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...