Monday, 30 June 2014

Ada gaya macam model tak ??? hihihi

Gambar ni Cik Abang yang tangkap dan saya pun tak tau.. Mula-mula tu pelik + terpikir jugak ada ke saya tangkap gambar nih.. jenuh perah otak pikir.. hahaha. Bila tengok tarikh gambar nih di tangkap.. ermm sah-sah lah bukan saya.. saya kat Maktab taim tuh.. Ini pun kebetulan saya nak upload gambar-gambar masuk laptop, sekali tertengok ada gambar-gambar nih.. Alang-alang nak upload.. upload lah sekali gambar-gambar nih.. boleh masuk dalam blog.. ekekeke.

Comel pulak tengok Nurul buat gaya-gaya macam nih.. hehehe. (",)

 tengok pada baju.. kompem taim ni malam.. nak tidur dah..

 Alololo.. sweetnya kamu Nurul..


Ni model senyuman paling manis sambil promosi gelas plastik.. hahahaha




 


2 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

haha.. nurul mmg comel..

QasehnyaRania said...

alolo.so sweet senyuman nurul..

*kicap pedas jenama mahsuri.
ala ada iklan terbaru kat tv yg shaheizy sam jadi duta tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...