Wednesday, 25 June 2014

Nurul di kolam renang

Kata pilih Hotel yang ada kolam renang.. of coz lah kena ada entry Nurul di kolam renang kan.. hihihi. Nurul nih kolam untuk kanak-kanak bukan dia nak, tapi kolam orang dewasa jugak yang dia berkenan.. Pastu ada pelampung taknak guna.. Terbiar je macam tuh.. tu yang gambar dekat bawah nih Nurul asyik berkepit je dengan ayah dia.. Kalau saya join sama mandi gilir-gilir lah kami pegang Nurul..

Ohya, kebetulan taim kami pergi tak ramai pulak orang.. dekat kolam langsung dengan pantai sama je.. tu yang saya join mandi.. kalau ramai idok le teman.. segan jugak.. hihihi.



 Nurul tengah belajar berenang.. perhatikan mulut Nurul.. Muncung ke depan.. hihihi geram pulak ibu tengok.. hahahah (",)

Last gambar.. kita berposing dulu.. hehehe. (^_^)






2 comments:

Haslinda Hassan Ali said...

comey je..

QasehnyaRania said...

anak anak dfn kolam renang mmg suka kan.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...