Wednesday, 2 July 2014

Sambutan Hari Lahir Nurul di Tabika

Entry tertangguh...

Rezeki Nurul.. 2 kali dapat potong kek.. hihihi. Sehari selepas hari lahir Nurul kami beli lagi kek tau.. sebenarnya saya ada buat sambutan hari lahir untuk kanak-kanak tabika saya.. so alang-alang dah buat untuk kanak-kanak nih, saya sambut sekali lagi hari lahir Nurul.. kali nih sambut dengan kawan-kawan Nurul pulak.. saja bagi Nurul seronok.. setahun sekali.. hehehehe. 

Kek hari jadi Nurul Afiqah.. yang tak tahan tuh.. siap ada nama ayah sekali.. hahaha


Tapi Nurul nih tak teruja pun.. ibu je yang lebih-lebih.. hahahaha. Dia dok nak main je kejenya.. penat saya panggil suh potong kek.. Tapi sebaik lah mau jugak akhirnya... hehehe. Sayang Nurul..

Ohya dua-dua kek nih Cik Abang yang pilih + tolong belikan tau.. pandai jugak Ayah Nurul nih pilih.. ehehehe. Thanks abang sebab sudi tolong.. Walaupun taim tu abang sibuk tapi tetap curi-curi masa pergi kedai kek.. Thanks abang.. serius terharu saya tau..!!





Alhamdulillah selesai sambutan hari lahir kanak-kanak dari bulan Januari sampai Mei.. InsyaAllah hujung tahun cikgu buat lagi untuk kanak-kanak yang hari lahirnya dari bulan Jun sampai Disember ye.. (",)




SeputihSalju : Sorry kualiti gambar tidak memuaskan...





3 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

bestnya dapat celebrate 2 kali..hehe

Nisa Greennnpanda said...

wahhhh... sronok la...
bdk kecik mmg sronok bab celebrate b'day kn?
ari tue b'day hannah pun sy wat something utk tadika die.. hihi~

btw, hepi belated b'day nurul

QasehnyaRania said...

syokkan dduk tadika
enjoy dg keleteah anak anak;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...