Wednesday, 24 July 2013

Sesame street di USS (",)

cuci mata dulu...(^_^)






bergambar dengan patung2 sesame street..





 punya ramai yang beratur naik naik benda nih..

 


Mula2 saya taknak masuk tempat nih.. tengok macam tak menarik je..ehehe. Tapi cik abang beriya2 nak masuk.. So saya dengan Nurul pun masuk jugak lah.. Mula2 kami nak masuk pekerja dekat situ tahan kami.. dia bagitahu kanak2 kena ukur tinggi dulu.. Bila ukur2 Nurul tak lepas.. kiranya Nurul sorang je la yang tak boleh naik keta yang macam kat gambar atas tu.. kesian Nurul..

Nak tau masa Cik Abang naik boleh pulak keta tu rosak... tapi dapat la jugak naik walaupun sekerat jalan... pekerja dekat situ ada bagi kupon dekat Cik Abang.. katanya kalau nak masuk lagi just tunjuk kupon tu dan boleh terus naik tanpa beratur... Tapi tak guna pun sebab kupon dah lunyai...kikiki.

lepas je kami ronda tempat2 lain, kami masuk sekali lagi.. tengah2 beratur tuh Cik Abang tanya saya nak naik ke tak.. saya jawab nak.. sebabnya lepas keluar tu Cik Abang citer tempat tuh best jugak...hehehe. dengan baik hatinya Cik Abang suruh saya ambik tempat dia.. Dan Cik Abang plak ganti jaga Nurul..  Cik Abang kata takpa abang dah naik dah tadi.. bagi ayg naik pulak.. sweetnya Cik Abang cakap camtuh.. terharu saya..(",)

Pandangan saya tentang tempat tu ternyata silap tau.. memang best sangat2.. rasa nak naik banyak kali.. hahaha. tapi mengenangkan kami ada 1 hari je kat situ + nak pergi tempat lain, terpaksa la batalkan hasrat tu.. Takpa lah kan.. dapat jugak naik walaupun sekali..hihiih. (^_^)







5 comments:

Masya said...

seronoknya dapat pg uss .. mesti banyak lg gambarkan..

Fieda Eryda said...

bestnya nurul hehe

Nurfaezah Abdullah said...

fae x suka citer sesame street hehehe.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam karimah,bestnyaaaa...mmg kennagan trindah buat Nurul la ni..

nama kedai kain yg k.atie pegi tu...KEDAI KAIN BOLTIBAY nama dia,cam trsorok sikit.Klu pegi dgn HB k.atie..mmg dia dah pandai jln ke kedai tuh..hihi

QasehnyaRania said...

bestnya :)
saya dok jb pon taks empat nak uss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...