Saturday, 6 July 2013

Ibu yang tak paham... adehhh

Pekara ni terjadi sebelum Nurul tak sihat tau.. Sebenarnya Nurul pernah tunjuk gusi dia dekat saya.. Maksudnya Nurul nganga mulut dan tunjuk gusi yang nak tumbuh gigi tuh kat saya.. Masa tuh saya tengok takde apa2.. So saya biarkan je lah..

Lepas dari kejadian tuh Nurul demam, batuk dengan selsema tau.. Pakej 3 sekali..dah 2 3 hari tak kebah2 jugak kami bawak g klinik.. Doc pun cek2 la Nurul.. dalam banyak2 soalan doc tuh saya tertarik dengan 1 soalan.. Doc tuh tanya saya, gigi Nurul dah penuh ke.. masa tuh saya cakap dah kot, sebab nampak macam dah penuh.. Tapi rupa2 saya silap tau... malam tuh saya suruh Nurul nganga mulut... Saya nampak 2 gigi geraham Nurul nak tumbuh.. yang 1 tuh macam ada darah sikit.. patut la hari tuh Nurul tunjuk gusi dia kat saya... Rupa2nya dia nak bagitau yang gigi dia nak tumbuh.. iskk2 kenapa la saya nih tak paham maksud Nurul taim tu.. kenapa la saya tak alert benda2 macam nih.. geram betul diri sendiri...huhh.

Ohya lupa nak bagitau sebelum doc tu tanya soalan macam tu, dia nak cek gigi Nurul tau tapi Nurul tak bagi.. Doc tu dapat pegang pipi je.. maybe dia dapat rasa sesuatu kot bila pegang pipi Nurul, tu yang dia tanya...

Hurmmm, Nurul tak sihat sebab nak tumbuh gigi kot.. Eala, kita yang dewasa nih tumbuh gigi geraham tuh pun sakit.. Ini kan pulak budak2.. 





1 comment:

Mimie Najib said...

alahai..siannya dia..budak2 mmng kena bnyak2 bertahan la..kita yng dh besar ni pun guling2 menahan sakit..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...