Tuesday 30 July 2013

Kemenangan di bulan Ramadhan

Sebenarnya dah lama saya tak join CGL.. mood "M" melanda..eheheh. Cuma 2 3 hari kebelakangan ni rajin pulak saya join.. Tapi takdelah rajin macam dulu.. join sekadar termampu je..(",). 

Tak sangka pulak bila aktif balik ada rezeki yang tersangkut.. apa2 Alhamdulillah.. kiranya kemenangan ni menaikkan lagi semangat saya nak join CGL yang lain...cewahhh..ekekeke.

Kali ni saya menang GA anjuran Dylla Dalila.. saya diantara 10 orang yang terpilih untuk hadiah misteri dari Dylla Dalila... (",)




Klik SINI untuk maklumat lanjut...







3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tahniah karimah...rezeki Ramadhan gitu..

intanfirdaus247 said...

rezeki di bulan Ramadhan..kankan…Alhamdulillah

IntaNBerliaN said...

tahniah..

thanks tau sbb inform kak ina jugak pasal ni.. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...