Tuesday, 30 July 2013

Mesej yang membuatkan jantung saya berdegup kencang...

Nak tau petang semalam saya dapat satu mesej.. kebetulan mesej yang di hantar tuh tak keluar pulak nama... So takleh nak agak siapa yang hantar mesej tuh.. Sebelum bukak tu saya dah nampak separuh dah.. siap tulisan BESAR lagi.. CIKGU SAYA NAK DATANG KE TABIKA.......  

Bila baca yang separuh tu automatik jantung saya berdegup kencang.. saya dok bayangkan yang pensyarah saya nak datang. Sekali bila saya bukak + baca mesej tuh, bukan pensyarah saya yang nak datang tapi orang lain.. pembekal alat bantu mengajar nak datang buat colection.... fuhhh lega sangat2.. hurrmm..patut la takda keluar nama, no lain yang di guna..isk2.. sabar je lah..






9 comments:

intanfirdaus247 said...

salam ramadhan..saspen betol kan..hehe

Nao Mei said...

hihi...cik akak nak gelak nie....hihi...
gelabah lah tu takut kena sport check dek pensyarah yang garang...hihi.....

:)

datang cik akak datanbg berhajat...nak klik iklan...hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam karimah,nak check TABIKA ker..tu yg buat hati brdegup kencang :)

Nurfaezah Abdullah said...

saspen ye hihi

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

hehee.. kena baca betul2 dulu

uNa said...

haha...suspen je

azizah :) said...

hehe nasib kan..buat saspen je..

Masya said...

berderau dibuatnya yer, sy plg fobia dapat sms tengah malam dan subuh .. tkt jer...

mimie.. said...

ok..pengajaran..lainkali kena baca msg betol2..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...