Thursday, 4 July 2013

Dah sampai...hehhehe


Tengah hari tadi waktu saya ambik Nurul, Kak Yana bagi saya sampul nih... Dalam hati dah dapat agak dah apa yang ada dalam sampul nih...hehhehe.


 

Nak tahu apa yang saya dapat?? jeng...jeng...



 Tadaaa.... ini lah yang saya dapat.. tiket ke Universal Studio.. (",).
 

Dalam sampul tu jugak ada Voucher Hotel, tempat kami menginap nanti...


 Rasa macam mimpi je dapat ke sana.. semuanya free pulak tuh.. Apa2 pun semua nih saya anggap rezeki Nurul.. Kami ibu dan ayah dia hanya menumpang je... Alhamdulillah..


SeputihSalju : Doakan semoga perjalanan kami selamat dan diberi kesihatan yang baik.. Amin...


 

6 comments:

Kakzakie said...

Seronoknya. Alhamduillah memang rezeki betul dapat free sebab bukan murah tau..

IntaNBerliaN said...

selamat pergi n selamat kembali yer.. cewahhh.. hihii...

best tu dpt g sana.. kak ina ni xtaau la bila nak merasa... :-)

ros_reeza said...

bestnya dapat ke sana.. moga selamat perjalanan pergi dan pulang :)

Mama Idlan Irsyad said...

selamat pergi dan selamat kembali k...

Mimie Najib said...

bestnya.. =)
semoga dipermudahkan..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam karimah..TAhniah ya,k.atie trlewat tau kisah ni..mmg rezeki nUrul

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...