Tuesday, 23 July 2013

Cantik + Comel jer..


Tadi saya singgah blog mama Maryam.. baca entry baju raya Maryam.. baju raya Maryam tahun ni baju peplum tau.. Serius bila tengok hati terus berkenan.. terasa2 nak beli + bagi Nurul pakai.. oppsst sebenarnya saya pun teringin beraya dengan baju peplum nih.. Tapi tak kesampaian.. So bila ibu tak dapat, kalau boleh biarlah anaknya dapat kan...hihihi.

Saya pun tengok2lah page Fyza Mirza ni dan sekali saya ternampak nih..




uwaaaa.. kecewanya saya.. terbantut hasrat saya nak beli..sobsob. hurmmm, takpa2 akan di usahakan mencari + membeli baju peplum untuk Nurul..

Ohya jom tengok comelnya Maryam mengayakan peplum.. Serius macam model je gaya Maryam.. (^_^)



SeputihSalju : Harap2 ada jugak rezeki Nurul bergaya dengan baju peplum...(",)








5 comments:

IntaNBerliaN said...

kalau nurul dapat, karimah pun beli la jugak.. leh sedondon.. kata aman suh sedondon.. hihi

Nurfaezah Abdullah said...

trend sekrg ye baju peplum? :)

Nurul Ashikin said...

alo ciannya

zety said...

hrp2 nnt dpt jugak baju peplum utk nurul ya :), budak2 mmg comel pki camtu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam karimah,baju peplum yg kecik2 ada jual kat depan kedai kain yg k.atie pegi tu..takde la mahal sgt.
Anak pompuan k.atie pon beli 1 gak (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...