Tuesday, 23 July 2013

Helmet ibu jadi mangsa.. (",)

 Alahai Nurul.. Tengoklah tuh, helmet saya pun jadi jugak dia pakai.. tak rasa berat ke Nurul? risau saya tengok.. tapi dalam risau2 tu sempat lagi saya capai handphone + tangkap gambar..ahahah.






Nak berjalan pun tak stabil.. kepala berat sangat..muehehe. tak lama pun Nurul pakai.. turun je dari basikal, cepat2 saya ambik dan simpan..

Ini yang terasa nak beli helmet kanak2 untuk Nurul nih.. Nanti boleh la ibu bawak jalan2 naik motor.. Bukan apa bila pakai tu rasa lebih selamat kan.. (^_^)






3 comments:

IntaNBerliaN said...

hahhah.. kelakarlah nurul ni...

beli helmet cam alisha tu.. murah je.. nanti blh naik basikal pakai helmet gak, cam alisha.. hahhaha

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

bagus Nurul, tau fungsi helmet tu :)

Mama Idlan Irsyad said...

hahah, comel jer nurul nih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...