Monday, 19 September 2011

Nurul oh Nurul..

Susahnya hati.. Nurul dari semalam meragam taknak minum susu.. Mula2 saya ingat maybe perut nurul masuk angin, saya pun sapu la minyak angin. Habis satu badan nurul saya sapu.. tapi nurul camtu jugak..taknak minum susu.. Saya ajak nurul main n menyembang pun nurul tak layan.. Saya pikir nurul letih kot.. Penat berjalan.. 2 3 harini saya n cik abang bawak nurul pergi jalan sana sini, tak lekat pun kat umah.. Last2 nurul tido camtu jer... 

Saya ingatkan bila bangun pagi ni nurul dah ok.. Tapi still sama jer.. Taknak jugak minum susu. Sebaik la saya cuti harini.. Boleh la tengokkan nurul. Petang ni saya n cik abang nak bawak nurul pg klinik.. nak check up. Risau jugak.. Harap2 nurul takda apa2 la..

1 comment:

Jaa said...

nurul xnak minum susu badan jugak ker? dh 2, dia makan per jer?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...