Wednesday, 28 September 2011

Selesai sudah Hari Potensi Peringkat Daerah..

Fuh... Lega sangat... Dalam entry ni, saya ada bagitahu yang saya tiap2 petang melatih kanak2 tabika untuk acara bola jaring.. Alhamdulillah pasukan kami menang.. Dengan jaringan 10 berbalas 1... Macam tak percaya jer pasukan kami boleh menang.. Bukan apa, masa latihan kanak2 ni main2 jer... Kita punya terjerit2 bagi arahan suruh baling kat kawan2, tapi boleh plak kanak2 ni buat tak tahu jer.. Siapa2 yang dalam situasi camtu pun mesti sakit hati kan.. 

Hari Jumaat ni pasukan kami akan ke Parit Buntar plak... Yang ni untuk peringkat Negeri.. Lawan2 plak semuanya handal2... Peluang nak menang memang tipis la.. Tapi tak menang pun takpa yang penting kanak2 ni enjoy... Ok la tak tahu nak cita apa dah...hihihihi.. Kita tengok jer la gambar2 kat bawah ni... ^_^


Team Bola Jaring











Berkumpul untuk mendengar keputusan dan mengambil hadiah..

2 comments:

IntaNBerliaN said...

alahaiii comelnya budak2 ni.. kecik2 je.. hihii

KaRiMaH said...

cikgunya pun comel jugakkk.. muahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...