Sunday 25 September 2011

Kenduri Aqiqah & Kenduri Naik Buai Nurul

Hari raya baru2 ni saya dan cik abang buat kenduri Aqiqah dan kenduri Naik Buai Nurul.. Actually saya ni teringin nak buat sekali kenduri Cukur Jambul... Tapi cik abang tak berapa bagi, lagipun rambut Nurul tak berapa nak ada sebab masa dalam pantang kami dah cukur rambut Nurul..... So saya buat keputusan tak jadi la cukur jambul... Just kenduri Aqiqah dan Naik Buai jer...huhuhu. 

Kami buat kenduri tu sekali dengan abang saya.. Abang saya pun baru dapat baby jugak... Kiranya join adventure la.. Nak tahu dalam tahun ni mak saya dapat 2 orang cucu.. InsyaAllah bulan November ni dapat seorang lagi cucu...hihihi... 

Mula2 perancangan kami 1 family nak buat kenduri tu hujung bulan September... Tapi bila fikir balik nanti kami semua kena mintak cuti lagi.. Lagipun baru lepas cuti hari raya kan.. So kami 1 family pun buatlah kenduri tu pada hari raya ketiga.. Lagipun hari raya ketiga tu kan cuti umum... Ramai betul yang datang pada hari tu.. Sedara mara yang dah lama tak jumpa pun datang jugak.. Eala masing2 duduk jauh dan taim camni la pun nak jumpa... hihihi. Kiranya yang datang kenduri tu sekali dengan datang beraya la.. 2 dalam 1...hehehe..

Nurul mula2 pelik jer duduk dalam buai ni... tapi lama2 dok senyum sorang2...



Mana Nurul tak senyum, ada orang tolong buaikan....hihihi



Last2 nurul pun tertido.. hihihihi

Yang ni plak sepupu Nurul... Zafirah


Lupa nak bagitahu, buaian ni saya dan cik abang buat.... 1st time buat ni....hihihi

* nanti saya nak upload gambar raya kami betiga plak ;-) *

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...