Tuesday, 13 September 2011

Anak Murid Saya ada Tiga Pusar???

 Saya ni kalu jumpa kanak2 mesti saya tengok pusar dulu. Taktau la kenapa.. Dah jadi macam tabiat plak. hihihi. Kata orang kalu 2 pusar, kanak-kanak tu pandai n nakal sikit... Tapi taktau la sejauh mana kebenarannya... Tapi ada seorang kanak-kanak tabika saya ni bukan ada 1 or 2 tapi ada 3 pusar... Ni 1st time saya jumpa.. Mula2 saya cam tak percaya, saya tanya pembantu saya betul ker Syawal ada 3 pusar .. Nama kanak2 tu Muhammad Syawal. Pembantu saya mengiyakan n siap bagitau lagi pusar tu sederet jer... Ermm..betul la ada 3 pusar n sederet jer...

 ( nampak tak ada 3 pusar sederet.. )


( ni la Syawal yang ada pusar 3 tu... :-) )

2 comments:

IntaNBerliaN said...

si syawal yang tak mengerti apa2 ikut je la ckp cikgu dia ni nak ambik gambar...

tak pasal2 syawal jd glamer... hihihii

KaRiMaH said...

muahahha...tgk muka syawal pun tau dah cam tpksa jer....hahhahhah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...