Tuesday, 13 September 2011

Rezeki Bulan Syawal :-)

Alhamdulillah, saya menang 1st Giveaway by Sjb...huhuhu.. Giveaway ni merupakan kemenangan kedua saya. Orang lain dah banyak kali menang terutamanya biras2 saya Intan Berlian n Jaajahat tapi saya baru menang dua jer... Tapi takpa la ada juga menang kan??hihihi.. lagipun setiap kali join saya tak fikir pun nak menang.. just memeriahkan GA yang dianjurkan oleh blogger lain.. Tapi kalu dah menang tu kiranya bonus la... ;-) ok kat bawah ni senarai peserta yang menang 1st Giveaway by Sjb.

The 5 lucky winners are...
  
 * Saya yang no 38.Seputihsalju *

 ni la hadiah yang bakal saya dapat..huhu
thanks ye SJB aka Sue J- B... 
 
 
p/s : lain kali wat la GA lagi.. :-)

3 comments:

IntaNBerliaN said...

tahniah.. lama2 bykla menag nanti siap ada kotak khas simpan hadiah GA cam kak ina.. muahhaha

KaRiMaH said...

maceh...tak mengharap sgt pun...huhu, tapi kalu menang semangat skit nak join lg..hahhahha

Jaa said...

tahniah..wah,teruskan usaha lagi..xpe..k.ja pun jarang2 jugak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...