Sunday, 26 January 2014

Selamat Berhujung Minggu



Selamat berhujung minggu buat semua... So apa aktiviti kawan-kawan semua hari minggu nih?? Saya baru selesai siapkan Rancangan Mengajar untuk esok + kerja-kerja yang tergendala akibat demam.. Alhamdulillah saya semakin sihat.. (^_^)

Sambil-sambil tu bukak blog.. terjah blog kawan-kawan..hihihi. Tapi ada 2 @ 3 lagi blog yang saya belum terjah.. InsyaAllah esok lusa saya singgah ye.. Maaf lambat sikit.. 

Ohya sekejap lagi kami nak keluar pergi makan kenduri dekat Teluk Intan.. Alang-alang dah sampai Teluk Intan terus pergi beli barang-barang dapur sekali... Ok, sampai sini dulu.. Daaaaaa... (^_^)









5 comments:

ros_reeza said...

Selamat berhujung minggu.. wah cuti .. best.. hihi
Ros duduk JB,. tu yg keje hari ni :)

Linda said...

Selamat bercuti ;)

Nao Mei said...

Dear yang minat movel tu kan....
nanti cik akak buat entri nak jadi ahli kaki novel tu...hihi....
senang nak berbeli..harga pun murah gak...:)

Nao Mei said...

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2014/01/pendaftaran-ahli-kakinovelcom.html


pendaftaran jadi ahli

Nao Mei said...

sori dear...link tu salah masuk lah..hahaha...
cik akak dah buat baru tu...
klik je link..then klik bahagian pendaftaran ahli

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...