Thursday, 23 January 2014

Hari tu Nurul, ni Ibu pulak....

Balik dari kampung Cik Abang hari tu Nurul tak sihat.... Demam, batuk dan selsema.. lengkap.. Elok je Nurul dah sihat saya pulak kena.. ni dah 2 kali saya kena demam... cuma kali ni takde batuk dan selsema macam minggu lepas.. Kerja-kerja harian dekat Tabika + Praktikum habis tergendala... Buat pun mana yang mampu je..huhuhu. Harap-harap jangan lah pensyarah ku datang esok..Amin. kalau datang kompem kena sembur...hihihi.




Ok lah sampai sini dulu ye.. saya nak "merehatkan minda sekejap" ..hihihi. Jumpa lagi di entry akan datang...











1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...