Saturday, 4 January 2014

Terkedu sekejap....

Nak tahu, waktu saya karang entry jalan2 kat Penang.. Nurul terpandang gambar kami 3 beranak.. bila saya tunjuk gambar dia sendri nak tahu Nurul jawab apa?? Nurul jawab kakak... serius terkedu saya dengar jawapan Nurul...hihihi. opsttt, adakah Nurul dah bersedia nak dapat adik?? tengok dari cara Nurul macam dan bersedia...

Ohya bila saya tanya lagi sekali, jawapan Nurul dah lain.. dia jawab tu Nuull lah....kikkikiki.. sweet je dengar...hehehe. Semakin pandai anak ibu nih...!!! Alhamdulillah...
 


Kasi tunjuk lagi sekali gambar yang Nurul cakap dia kakak...hehehhe.








3 comments:

Nao Mei said...

Adalah rezeki tu nanti...insyaAllah dear..tengok nurul pun dah besar dah tu..hihihi....

IntaNBerliaN said...

sebenarnya nurul nk bg hint yg ada "adik" dalam perut ibu dia... jgn lupa jika next time xperiod, kome check tau... biasanya anak2 ni dpt hint awai dr kita sendiri...

Mama Idlan Irsyad said...

alhamdulillah.. cepat2 sikit..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...