Tuesday, 21 January 2014

Kek coklat yang SEDAP...!!!

Kek coklat ni Lia yang bagi.. Ada satu hari tu pengasuh Nurul ada hal.. Saya mintak Lia tolong jagakan Nurul.. Petang tu waktu Cik Abang ambik, Lia bagi kek nih.. sedap wooo.... (",)


 sedap + menarik..

Nurul pun suka... (^_^) 

menyorok belakang kerusi.. malu kena tangkap gambar..hihihi.  (sila abaikan pemandangan yang tak berapa nak indah di belakang tu..hihihi)

 Waktu saya buat jamuan akhir tahun + jamuan perpisahan pun Lia ada buat jugak kek.. mula-mula kami semua ingatkan beli sebab letak dalam kotak yang biasa kita kek tu.. Rupa-rupanya bukan beli tapi buat sendiri.. kotak je beli tapi isi buat sendiri..hehhehe

 kek ni atas tu letak cheese.. sedap jugak.



Saya ni bukan kategori minat makan kek-kek nih.. bagi sepotong, saya potong lagi makan separuh je.. Tapi bila makan yang Lia buat nih terasa sedap pulak.. (^_^)

Nurul pun suka jugak tau.. pasni ibu kena lah mintak resepi dekat Acik Lia ye Nurul...hehhehe. Boleh ibu cuba buat pulak...muehehe. (",)










4 comments:

ros_reeza said...

kiwi.. Ros pun kalau buat kek cokelat, letak buah kiwi sebagai hiasan.. kebetulan :)

ros_reeza said...

kiwi.. Ros pun kalau buat kek cokelat, letak buah kiwi sebagai hiasan.. kebetulan :)

Nurfaezah Abdullah said...

nampak sedap kek cheese tu. tapi kiwi kek tu fae x tertarik nak try.

Mama Idlan Irsyad said...

lia tu siapa karimah? pandai dia bt kek..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...