Friday, 24 January 2014

Dinner di Nurul Ikan Bakar Special...

Sebelum bertolak balik kami singgah makan dekat sini...



 

 
 Kita sibuk mengorder.. dia pun nak order jugak...ekekekek.

 Dekat sini kita boleh pilih ikan mana kita nak....

 Kasi zooooommm sikit ikan-ikan yang ada kat sini.. (",)

Foto Norasyikin Abd Hamid.
 Posing dulu sebelum makan....hehehhe

Dah sampai.... Ini lah hidangan kami pada malam tu... Kami order Ikan Siakap 3 rasa, Tom Yam Campur, Sotong Goreng, Telur Dadar, Kailan Ikan Masin..


dan tak lupa satayy.... 

Total kami makan dalam seratus lebih kalu tak silap saya.. Share with my sister...hihihi Agak-agak mahal ke murah?? hihihih. Pada saya harga tu tak penting, yang penting rasa tuh.. Kalau mahal tapi rasa takde rasa tak guna jugak kan?? dan tak semestinya harga murah tak ada rasa... Kebetulan ada rezeki lebih, haruslah makan mewah sikit + berkongsi dengan orang-orang yang kita sayang.. Tak gitu ??.. (^_^)



Apa-apa pun makanan kat sini memang mabelasss lah... Puas hati dengan harganya... (",)





SeputihSalju :  Nak tengok gambar kami di Bukit Bendera KLik SIni dan Sini jugak ye... (^_^)





SeputihSalju : KLik sini untuk maklumat lanjut tentang Nurul Ikan Bakar Special (^_^)







 

1 comment:

Mama Idlan Irsyad said...

wow, bukan main best ni.. karimah, x tau pun "nurul" dah buka restoran? hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...