Thursday, 21 February 2013

Tersentuh Hati Saya...

Tengahari semalam saya balik rumah sekejap sebab petangnya saya ada mesyuarat.. Selalunya saya akan ambik Nurul sekejap sebelum saya pergi mesyuarat tapi tengahari semalam saya tak sempat nak ambik, saya nak cepat... 

Kebetulan waktu saya balik rumah Nurul, tengah main2 dekat luar.. Dia ternampak saya.. Opps jangan salah sangka ye, Nurul bukan main luar pagar tapi dalam pagar rumah.. Sebenarnya rumah Kak Yana dekat je dengan rumah saya.. (",). Kiranya boleh nampak la kalau Nurul tengah main2 kat situ..huhuhu

Bila dah nampak apalagi menangis lah dia.. nak pergi dekat saya.. Sedih saya tengok Nurul taim tu... sobsobsob.. Sebaik la Kak Yana pujuk Nurul.. Saya terdengar Kak Yana bagitahu Nurul " Ibu pergi mesyuarat, Nurul tak boleh ikut ".. Tak lama lepas tu saya tak dengar dah Nurul menangis sebaliknya dengar suara dia ketawa... hehehe. Tengah seronok main la tuh.. Alhamdulillah, Lega hati saya... kamu anak yang baik Nurul, memahami keadaan ibu... Ibu sayang kamu Nurul..muaahhh.. Peluk Nurul ketat2.. (",)




6 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

jd ibu yg berkerja gituew la
ituew namanyer pengorbanan khen

uNa said...

semoga nurul sentiasa memahami ibunya..hehe


salam kenal..follow sini yea

dela said...

dela boleh bayangkan situasi itu... sedihnya.. :(

QasehnyaRania said...

alhamdulillah nurul paham tu ibu pergi keja :D

oo baru tahu .tak pernah dengar pula pasai ciku muda tu..
lagi satu telan pil chi ki teck aun tu.tp ciksu tak bpa suka

ros_reeza said...

sedih ye bila berhadapan situasi macam ni :(

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

salam singgah.. nasib lah Nurul memahami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...