Thursday, 14 February 2013

Berkayak sejauh 4 km

Agak2 percaya tak??hihihi. Yup, memang betul saya berkayak sejauh 4km.. Dari Kem Rimba ke Pantai Bogak Pulau Pangkor.. Mula2 saya pun tak percaya saya boleh buat.. bukan saya je tapi kami 1 kumpulan tak percaya boleh berkayak sejauh tu... Tapi berkat sokongan dan kata2 semangat pensyarah kami, alhamdulillah akhirnya kami semua berjaya lakukan.. 

Selain berkayak terdapat beberapa aktiviti lain yang kami lakukan... Antaranya snorkeling, Orienteering... Ok lah jom layan gambar saya berkayak dulu ye.... (^_^)

 
Tu dia, gigih berkayak... hihiih.. cer teka saya depan ke belakang??muehehhe...

 
 Kabur sikit tapi boleh lah letak daripada takde...hahhhah.




 kami berkumpul di tengah2 laut... Serius takut sangat.. almaklum lah tak pandai berenang.. Sebaik ada jaket keselamatan...hihihi.

 Akhir sekalliiiii......


 Mesti lah gambar saya.. kasi besar sikit gambar..hahhah. Sempat lagi tengok kamera tuhh.. (^_^)

 




SeputihSalju : Kenangan berkayak di Pulau Pangkor... (",)





9 comments:

IntaNBerliaN said...

kalau kak ina pun takut.. tak reti berennag.. hihii

Nisa Greennnpanda said...

best kn b'kayak..hehe.. :3

Mimi Azirah said...

Dah lama tak main kayak...kompom bisa2 bdn nnti

jaa jaa said...

syoknya..tp kl k.ja pun k.ja takut.. haha, tak reti berenang la katakan

ros_reeza said...

memang best aktiviti macam ni.. Tapi, Ros ni penakut air.. hihihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam.Terima kasih singgah ke blog k.atie.Syok tu berkayak...
K.atiue jg nk ucapkn HAPPY ANNIVERSARY YG KE TIGA TAHUN...semoga terus bahgia melayari rumahtangga hingga ke akhir hayat.Aminn

Anak2 k.atie dah besar..yg bongsu badan jer kecik tp form4.Org selalu ingat dia tahun 6..hihi

azizah :) said...

seronoknya kayak.. last masa sekolah je dulu..lama bape tahun kot! best2..

intanfirdaus247 said...

wah syooknya berkayak..tapi kak intan takut dan x pandai berenang..hehe

QasehnyaRania said...

ciksu tak pandai kayak laut.
tapi kalau kayak tasik n sungai ciksu boleh.

laut sbb tak pandai nk lawan arus. blaja tak habis dulu.hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...