Tuesday, 26 February 2013

Anak ibu dah sihat....

Entry yang tertangguh.... 


Masa kami di kampung baru2 nih Nurul demam... nak makan pun takde selera.. minum susu pun kurang dari selalu... risau saya tengok Nurul macam tuh.. dah balik Bagan Datoh pulak Nurul mula batuk2.. kesian saya tengok.. dah la demam, batuk pulak.. huhuu

Sepanjang Nurul tak sihat, dia asyik nak berkepit je dengan saya.. pantang saya jauh sikit mula lah dia menangis.. dengan Cik Abang pun dia taknak.. Setiap kali Cik Abang datang dekat, dia dah lari pergi dekat saya... Maybe sepanjang Nurul tak sihat, banyak masa dia dengan saya berbanding Cik Abang...

Tapi alhamdulillah sekarang ni Nurul dah sihat... Dah tak demam + batuk lagi.. Nurul pun dah mau main2 dengan Cik Abang.. Lega hati saya.. 



SeputihSalju : Semoga Nurul diberikan kesihatan yang baik selalu.. Aminnn...




7 comments:

Nao Mei said...

amin...hihi...dia nak manja tu awak :)

deno said...

semoga nurul cepat sembuh :)

Masya said...

alhamdulillah... dah sihat... anak² kalau demam mmg buat kt risaukan...

zaza nizam said...

kesian nurul, cepat2 sembuh.. apapun sabar ye kak! :)

QasehnyaRania said...

semoga nurul cepat sembuh ye

Nurul Najihah said...

Moge2 nuru cepat sembuh ~ AMiN ;)

jaa jaa said...

alhamdulillah... dh sihat dah dia...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...