Thursday, 28 February 2013

Sakit... sakittt..


Tengahari tadi saya belek2 la tangan saya.. tangan saya terluka sikit.. sambil2 belek tu saya cakap la, aduh2 sakittt.. saya ulang  2 3 kali.. Konon nak tarik perhatian Nurul..hehheh. Bila Nurul dengar je saya cakap macam tuh, dia pun datang dekat saya... 

Ingatkan Nurul just datang tengok je, tapi rupa2nya saya silap.. Nurul ikut apa saya cakap tau.. Nurul cakap akit @ sakit sambil tangan dia pegang tangan saya.. Bukan setakat cakap sakit je tau, dia siap tiup2 lagi tangan saya... Alolo sweetnya bila Nurul buat macam tuh.. hihihi. Kiranya bila dia tiup, tangan saya cepat sembuh lah...heheheh.

 Sebenarnya apa yang Nurul buat tuh sama macam apa yang saya buat dekat dia tau...ehehhe (",). Kuat betul ingatan kanak2 nih kan.. Cepat ingat apa yang kita cakap @ ajar dekat mereka.. (^_^)



4 comments:

Nao Mei said...

hihi...cik akak memang suka layan budak nie dear :)

Apa yang kita ajar compem diaorang ingat...budak bijak kan..hihi

Tihara said...

caring kan nurul :)

jaa jaa said...

hehehe... bagusnya nurul..idlan kalu nmpk luka2 ni dia takut..x mau tgk..haha

QasehnyaRania said...

alahai syoknya.bagus nurul ni :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...